piątek, 1 października 2010

CICHY WIESIEK


Zapytałam NASZEGO KANDYDATA co sądzi o obecnym prezydencie? W końcu jutro Jego wielki dzień. Dzień, w którym będzie przybijał piątkę z batiuszką naczelnikiem i w końcu zdradzi mieszkańcom naszego pięknego grodu co ma ciekawego do zaoferowania. KAMIL NOWAK-MÓJ KANDYDAT powiedział coś co mnie zaskoczyło. Że program od dawna jest znany i opublikowany na łamach propagandowego oręża jakim jest strona internetowa lokalnej odnogi Sojuszu.
Pośledni kandydat na prezydenta nie należy do marzycieli, którzy obiecują budowę kanału Odra-Dunaj, zbiornik Racibórz czy kosmodrom w Sławięcicach. Skupi się na wywieraniu wrażenia, że jest spokojnym człowiekiem, który jest zwolennikiem wszystkiego dobrego, zdrowia szczęścia pomyślności. Dobranoc. A jutro to wszystko na żywo i w stereo.

Zapytałam NASZEGO KANDYDATA dlaczego się czepia skoro założenia zamieszczone w ankiecie są słuszne. Przecież np idea budowy centrum sportów wodnych jest ze wszech miar słuszna. KAMIL NOWAK - MÓJ KANDYDAT powiedział mi, że tu nie chodzi o obiecanki w stylu:

Gdzie ma powstać druga pływalnia i dlaczego na Piastach jak mawia radny Marek Niemiec, Wyższa Szkoła im Tomasza Wantuły czy Hospicjum, które jest oczkiem w głowie radnego Olejnika?

Warto aby podczas tych wyborów zwrócono - chyba po raz pierwszy - uwagę na jedno.
 
Czy jest sens mówić o inwestowaniu w mieście, które było projektowane pod 120 tysięcy mieszkańców, a w którym nie mieszka nawet połowa z tego.

No chyba, że kryją się w lasach pomiędzy rozrzuconymi osiedlami. W mieście, na które, zresztą tak samo jak na każde inne w Polsce nakładane są coraz większe obciążenia, a mieszek z pieniędzmi zwany budżetem nie pęcznieje.

Powiedziałam, że oczywiście jest sens. KAMIL NOWAK - MÓJ KANDYDAT zapytał mnie, że skoro tak, to warto zapytać poślednich kandydatów na stolec: gdzie, po co i na jaka skalę? I w dodatku tak aby mogło to przynieść korzyści dla obecnych mieszkańców bez ciągłego i bezrozumnego powtarzania, że 


KĘDZIERZYN-KOŹLE TO DRUGIE CO DO WIELKOŚCI MIASTO NA OPOLSZCZYŹNIE POD WZGLĘDEM OBSZARU I MIESZKAŃCÓW.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz