środa, 1 września 2010

LEK NA CAŁE ZŁO



W związku z tym, że pojawił się kolejny zainteresowany dostojnym stanowiskiem zapytałam NASZEGO KANDYDATA co sądzi o Tomaszu Wantule.

KAMIL NOWAK - MÓJ KANDYDAT powiedział mi, że jeszcze jest za młody aby korzystać z usługi geriatry. Zreflektował się jednak gdy powiedziałam mu, że Tomasz Wantuła jest kolejnym kandydatem na stanowisko prezydenta miasta.

źródło: NTO 30 sierpnia 2010 (wydanie papierowe z 31 sierpnia 2010)

Oglądając co ma do zaoferowania we fragmentach programu wyborczego KAMIL NOWAK - MÓJ KANDYDAT powiedział, że wyskakując z takim programem doktor spóźnił się o jakieś 10 lat. Wyższa szkoła, port i ulgi dla przedsiębiorców mogły robić wrażenie na wyborcach mniej więcej wtedy. Obecnie to gra wyświechtanymi hasłami, które mają trafić do ludzi, którzy w ogóle się nie interesują miastem.

Sięganie po temat wyższej szkoły oznacza, że Tomasz Wantuła siedział zbyt długo w gabinecie lekarskim i stracił poczucie rzeczywistości, ponieważ wystarczy sięgnąć po pierwszą lepszą gazetę żeby wiedzieć, że uczelnie na terenie całego kraju walczą o studentów. Ze względu na niż demograficzny zamykane są kolejne wydziały, problemy mają uczelnie o już wyrobionej pozycji, a co dopiero planowana szkoła w naszym mieście.

KAMIL NOWAK - MÓJ KANDYDAT powiedział, że całkiem możliwe, że do gabinetu doktora nie dotarły informacje, że wyższe szkoły mają wszystkie większe miasta położone w pobliżu Kędzierzyna-Koźla. Szkoły mają zarówno Racibórz, Gliwice, Opole jak i Nysa. I mają dokładnie te same problemy. Gdyby otwarcie wyższej szkoły opłacałoby się, od lat w koszarach przy ulicy Synów Pułku mielibyśmy lokalną Alma Mater, a tak się składa, że budynki w tym roku wystawiono na sprzedaż.


Zaprotestowałam. Tak nie można tak mówić o doktorze. Tomasz Wantuła powiedział, że zamierza prowadzić pozytywna kampanię bez ataku na swoich konkurentów. KAMIL NOWAK - MÓJ KANDYDAT zapytał czy to oznacza, że należy bez mrugnięcia okiem przyjmować każda bzdurę, którą powie kontrkandydat? Mamy demokrację i świętym prawem każdego OBYWATELA nie tylko kandydatów i ich ugrupowań jest zadawać pytania  i oczekiwać odpowiedzi, jeśli nie dyskusji o przyszłości tego miasta, które umiera na naszych oczach. Żałosne jest słyszeć takie bzdurne pomysły z ust osoby, która ma niby wysokie poparcie wśród mieszkańców. 


Powiedziałam NASZEMU KANDYDATOWI, że Tomasz Wantuła jest niezależnym kandydatem i nie ma ugrupowania, dlatego nie zrozumiałam dlaczego KAMIL NOWAK - MÓJ KANDYDAT wspomina o  zadawaniu pytań przez ugrupowania?

KAMIL NOWAK - MÓJ KANDYDAT powiedział mi, że Rafał Olejnik nie wypadł krowie spod ogona, tylko jest radnym CENTROPRAWICY, która współrządzi tym miastem od 4 lat. Jeżeli poparcia udziela taka persona musi coś być na rzeczy z "niezależnością" kandydata na prezydenta. Poza tym znacznie ciekawszych rzeczy można się dowiedzieć z miałkiego wywiadu udzielonemu przez Tomasza Wanułę (zastanawiające, że jako pierwszy doznał takiego zaszczytu i bez nagłówku ARTYKUŁ SPONSOROWANY ;) ) 

źródło: Nowa Gazeta Lokalna nr 35 z 31 sierpnia 2010

Dlaczego redaktor naczelny Jakub Dźwilewski zadaje zupełnie niepotrzebne pytanie? Jeżeli kandydat jest niezależny i nie ma partyjnego zaplecza skąd nagle wziął się w pytaniu Dariusz Jorg, były wiceprezydent miasta i główny konkurent Wiesława Fąfary sprzed 8 lat, a jak gminna wieść niesie nieformalny szef CENTROPRAWICY czy też koterii jak podobno nazywają to ugrupowanie na mieście.



Powiedziałam NASZEMU KANDYDATOWI, że według Tomasza Wantuły radny Jorg nie będzie kandydował na radnego podczas jesiennych wyborów. KAMIL NOWAK - MÓJ KANDYDAT odparł, że wiceprezydent nie musi być radnym ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz