wtorek, 14 września 2010

KOLEJNY KANDYDACIK

Zauważyłam, że pojawił się kolejny kandydat godny prezydenckiego stolca. Były senator z ramienia AWS i nadzorca niewolników województwa opolskiego z ramienia rządu PiS. Oczywiście niechciany. Nowa Trybuna Opolska nawet nie zachowuje pozorów obiektywizmu.




KAMIL NOWAK - MÓJ KANDYDAT powiedział, że to normalne, ponieważ trudno coś zachowywać siedząc w dupie platformy. Po prostu nie ma miejsca na cokolwiek a już na pewno na jakieś sentymenty. Zwróciłam uwagę, że to może dlatego, że PO nie dogadało się z PiS co do jedynego słusznego kandydata aby miał jakiekolwiek szanse w ostatecznym starciu? Zauważyłam jednak, że jak na razie fragmenty programu dra Tomaszka jawią się jako najrozsądniejsze. Bez zbędnych obiecywanek, za to z użyciem formuły "zrównoważony rozwój".

NASZ KANDYDAT powiedział mi, ze cieszy go iż jest ktoś kto oprócz niego czyta konstytucję i zna taki termin. Uspokoił mnie jednak mówiąc, że nagonka na kandydata PiS będzie bezpardonowa. Zresztą, już jest. Przecież nikt normalny, a już na pewno z tytułem doktorskim nie używa sformułowania "mieszkanka".

1 komentarz: