niedziela, 12 września 2010

SERDECZNIE DZIEKUJĘ

Chciałam serdecznie podziękować internautom. Akcja NASZEGO KANDYDATA powiodła się. Dziękujemy za oddanie głosów na pomniejszych kandydatów. Sondaż od razu lepiej wygląda.

KAMIL NOWAK - MÓJ KANDYDAT dziękuje ponad 700 osobom za udzielone wsparcie. NASZ KANDYDAT powiedział również, że cieszy się z tej akcji i ma nadzieję, że pomimo kiepskiej pogody, mogącej wywołać depresje u pomniejszych kandydatów i myśl o rezygnacji, internauci swoją prospołeczną akcją zachęcili ich do pozostania.

1 komentarz:

  1. Nie wiem jak wy ale ja chciałabym podziękować Panu Kamilowi za tą akcję. Nie wiem jak dla was ale dla mnie ta altruistyczna postawa jest godna podziwu. Wygrywał, a jednak wyciągnął dłoń do potrzebujących. Brawo Panie Kamilu. Tylko tak dalej. Ma Pan pełne poparcie moje, mojej rodziny i znajomych.

    OdpowiedzUsuń