sobota, 28 sierpnia 2010

NAJPIERWSZY Z PIERWSZYCH



Po dzisiajszej lekturze najnowszego numeru bezpłatnego tygodnika regionalnego PARTNER (nr 34/420 z 2 września 2010 roku) zadzwoniłam do NASZEGO KANDYDATA i zapytałam o treść zamieszczonego tam materiału prasowego. KAMIL NOWAK – MÓJ KANDYDAT najpierw długo się śmiał, potem trochę ochłonął i znowu zaczął się śmiać. Kiedy skończył powiedział, że co jak co, ale chłopaki z PARTNERA to niezłe jajcarze. Poinformował też, że zwróci się z prośbą, żeby trochę wyluzowali bo w tych wyborach od siania nachalnej propagandy i wciskania kitu jest internet, a nie szacowne i opiniotwórcze wydawnictwo jakim zapewne chce sie stać tygodnik redaktora Leszka Stańskiego.

Platforma Obywatelska jest tak popularna, że na 65 tysięczne miasto liczy zaledwie 66 członków, którzy wzięli udział w przedwyborach, podczas których jej kandydatem stał się Tadeusz Urbańczyk zdobywając 46 głosów. Jakby nie zauważyli konto NASZEGO KANDYDATA  na Facebooku lubią 63 osoby. Wkrótce jednak ma sie to zmienić, gdyż ludzie kochają KAMILA NOWAKA i dają temu powszechny wyraz.

KAMIL NOWAK – MÓJ KANDYDAT uspokoił mnie również mówiąc, że nie mam czego się obawiać ze strony szumnych haseł szefa lokalnego PO czyli Roberta Węgrzyna. W końcu przez ostatnie 4 lata to Platforma Obywatelska miała większość w Radzie Miasta i tym samym jako władza uchwałodawcza szerokie pole do popisu. Chociaż co prawda była w koalicji z Prawem i Sprawiedliwością. Mniejszoscią Niemiecką i Centroprawicą to jakoś nie wykorzystała szansy na zmianę Kędzierzyna-Koźla w miasto, jak to określił poseł Węgrzyn, na miarę XXI wieku.

KAMIL NOWAK – MÓJ KANDYDAT wyprowadził mnie również z błędu mówiąc, że to nie opór koalicjantów był przyczyną nie przeprowadzenia wspaniałych idei radnych Platformy Obywatelskiej, ale po prostu...
 
BRAK POMYSŁÓW SZANOWNYCH RADNYCH!!!


Ale, ale. Zapewne czas pokaże jak bardzo członkowie Platformy Obywatelskiej wysilą swoje szare komórki i udowodnią NASZEMU KANDYDATOWI jak bardzo się myli.

Jednocześnie KAMIL NOWAK - MÓJ KANDYDAT przypomniał mi, że niecały rok temu ( dokładnie 28 października 2009 roku) odbyła się debata na temat przyszłości miasta Kędzierzyna-Koźla, zapowiadana jako starcie gigantów "Fąfara vs Węgrzyn". Pomysły na rozwój miasta, które rzuciło wtedy PO ograniczyły się do: budowy pływalni przy Szkole Podstawowej nr 19 na osiedlu Piastów (wiem, że nazywa się inaczej, ale mieszkańcy tak lepiej kojarzą) oraz darmowego internetu na terenie miasta.

Co ciekawe Platforma Obywatelska znana z tego, że podbiera stare pomysły przeciwnikom politycznym i przedstawia je jako własne zapomniała, że akurat temat darmowego internetu to pomysł NASZEGO KANDYDATA, który opisał temat w 2006 roku zaraz po tym jak Racibórz za realizację tego pomysłu otrzymał wyróżnienie tygodnika Przegląd. KAMIL NOWAK - MÓJ KANDYDAT już dawno stwierdził, że pomysł darmowego internetu na terenie tak wielkiej gminy jaką jest Kędzierzyn-Koźle jest mało zasadny i wystarczyłoby ograniczyć dostęp do reprezentacyjnych miejsc na kilku osiedlach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz